آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

اولین مروارید

1393/5/23 11:03
نویسنده : بهرامی
344 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 18 مردادماه کوروش 6 ماه و 16 روز سن داره صبح باهم زود بیدار شدیم رفتیم بیمه ساعت حضور بزنم وقتی برگشتم تصمیم گرفتم برم خونه بابایی اونجا خیلی بیقراری کردی کاری کردی که پشمون شدم از رفتنم به اونجا حدودا ساعت 12 برگشتیم خونه نمیدونم حالت خوب نبود اما نمیونستم چت بود بالاخره حدودا ساعت 4 بعداز ظهر بود داشتم بهت اب خنک میدادم که یکدفعه متوجه شدم صدای خیلی قشنگی از دهن کوچک میاد مثل صدای شیشه اره عزیزم اولین مروارید خیلی قشنگت تازه نیش زده بود وقتی به لبه لیوان میخورد صدای قشنگی میداد

خیلی سریع شماره بابا گرفتم بهش بگم اما پشیمون شدم گفتم سوپرایز کنم فقط بهش گفتم یه کیک کوچولو بگیر چون یه اتفاق قشنگ افتاده بابای اصلا به ذهنش نرسید که چه اتفاقی افتاده کلی اذیتش کردم تا زمان کیک خوردن بالاخره داستان مرواریدقشنگت بهش گفتم کلی خوشحالی کرد دست زد حالا سر فرصت عکس خوشگلت میزارم تو وبلاگت عزیزم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
5 شهریور 93 14:49
دراومدن اولین مرواریدت مبارک عزیزم ممنون که بهمون سر زدین خوشحال میشم لبنکمون کنید و بازم بیاید
نی نی عکس
6 شهریور 93 15:16
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir