آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

35 هفتگی

1397/3/19 23:18
نویسنده : بهرامی
414 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز که تعطیلات خرداد بود منم سرگرم کوروش بودم و کلافگی  انتظارم کمتر بود ...

اما از امروز تموم وجودم شده اون لحظه ایی که برای اولین بار لمست میکنم ، نه از این لمس های دور که باید دست روی شکمم بکشم و حست کنم ... بدون هیچ فاصله ایی عزیزم احتیاج دارم الان کنار باشی تا از

اآشفتگی که ایجاد شده و کلافه ام کرده بیرون بیام خدایا کمکم کن مثل بارداری که یه روز تموم میشه و تبدیل به دیدن روی ماهت میشه حال من خوب خوب بشه و از افکاری که روز به روز داره منو پیر میکنه دربیام احتیاج

به یه آرامش واقعی دارم آمین...

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانمامان
20 خرداد 97 22:04
انقدر توی دوران بارداری به آدم استرس میدن که لذت نمیبریم.من توی هر دوبارداریم بهم گفتن بچه هام هیدروسفالی هستن.وای که چه روزهای بدی بود.خداروشکر هردوشون سالمن
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
بهرامی
پاسخ
خداروشکر ان شااله بسلامتی منم فارغ بشم دوست عزیزآرام