آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

پایان دوران شیردهی

1395/2/4 9:17
نویسنده : بهرامی
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزتر جونم

مدتهای زیادی به وبلاگت سر نزدم اونم به خاطر مشغلهای روزانه میخوام برات از دوران شیر خوردنت که چقدر وابسته شدی به من بگم ، عزیزم دلم الان 27 ماهت شده و تازه تونستم از شیر بگیرم دوران سختی بود چون یه بار تو 20 ماهگی شروع کردم به کم کردن شیر اما خیلی خیلی عصبی شده بودی و حالتهایی داشتی که برای هیچ مادری قابل تحمل نبود و مجبور شدم بعد از 15 روز شیر ندادن بهت، مجدد شروع کنم  شیر دادن و دیدم چقدر آروم شدی ، کوروش مامان الان که 27 ماهت شده بخاطر این وابستگیت کمتر بشه مجبورم دیگه از شیر بگیرم در ضمن از دوسالگیت خیلی وقته گذشته و پسر بزرگی شدی امیدوارم این دوران بخوبی بگذره و اون حالتهای قبل تو را دیگه تجربه نکنم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آنیسا
25 اردیبهشت 95 8:30
آاقا کورش ما دیگه بزرگ شده و واسه خودش مردی شده هزار ماشالا عزیزم درکت میکنم واقعا دوره سختیه از شیر گرفتن
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:43
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
mamy
11 خرداد 95 16:52
کوروش جون چرا دیگه به ما سر نمیزنی
موتور برق استارتي
22 خرداد 95 23:14
مطلب جالبي بود بازم به سايت شما سر ميزنم