آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

دوستت دارم به وسعت بی نهایت

1393/7/4 10:49
نویسنده : بهرامی
382 بازدید
اشتراک گذاری

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را داردهمیشه ازحرارت عشق گرم باشد

من برایت دعامیکنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند

عزیزم چند وقتی نتونستم برات چیزی بنویسم چون تازه وارد 7 ماه شده بودی و من تمام وقتم رو برای غذا درست کردن برای تو کوچولو نازنینم و پدرت صرف میکردم هر چقدر بزرگتر میشی درگیرهای من و توجه من به تو بیشتر میشه عزیزم میخوام بهت بگم که این مدتی که نتونستم به وبلاگ سربزنم چه کارهای کردی قربونت بشم اولین سینه خیزت تو 11 شهریور بود حدودا 7 ماه و 9 روزه من کلی هیجان داشتم کمکم قدرت پاهات بیشتر شد و مسافت بیشتری رو سینه خیز میرفتی به قول دکترت بهنام مقدادی دوست داری سریع بزرگ بشی حدودا 31 شهریور بود که دیگه کاملا چهار و دست پا میرفتی شیرین کاریات خیلی زیاد شده الان حدودا 4 ماه باهات تمرین تلفظ کلمات میکنم  و تو عاشق شنیدن این کلمات هستی  ( صورت ، لب ، دندان، زبان، بابا ، آب) من خیلی خوشحالم که داره نتیجه میده این همه تمرین

خیلی دوستت دارم پسرم

دوستت دارم  به وسعت قلب کوچکم!
ميدانم كم است!
اما قلب هرکس تمام زندگی اوست

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آنیسا
7 مهر 93 9:37
فدای این بزرگ مرد کوجیک بشم من