آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

سالگرد ازدواج

1392/7/24 14:51
نویسنده : بهرامی
233 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب چهارمین سالگرد ازدواجمون بود که هم شروع کردم وبلاگ آقا کوروش  طراحی کردم خاله

زهره زنگ زد و گفت میخوام امشب یه جایی خوب دعوت کنم من و بابایی هم قبول کردیم سلف 

سرویس شعله گفتیم چه جایی وقتی رفتیم اونجا چنان تو ذوق من خورد که کلی غر زدم سلفش

فلافل بود بهر حال نفری یه دونه ساندویج خوردیم اما تا نشتیم تو ماشین من گفتم هنوز گرسنه

امه 3 جا خودم پشنهاد دادم ساندویج ویژه اقدسیه اژدر یا متریک که بالاخره رفتیم متریک باهم یه

ساندویج گلدن پاور و یه ساندویج مغز و زبان ویژه برای بابایی سفارش دادیم سریع خونه اومدیم

ساندویجا رو دولپی خوردیم اما خیلی خوش گذشت  این ماجرای دیشب ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ماماطهورا
26 مهر 92 19:45
سلام خانومي وبلاگ گل پسرت مبارك انشالله سالم و سلامت بياد بغلت بااجازه لينكتون كردم دوست داشتي به منم سر بزن خوشحال ميشم
م.موحد
19 آبان 92 18:59
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید