آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

بزرگ مرد ما تولدت مبارک

1393/11/2 15:55
نویسنده : بهرامی
784 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهترینم ، بهترینها رو برات آرزو میکنم دلم میخواد بدونی بودن من در کنار تو معنا داره و قلبم با قلب تو میتپه عشق قشنگ من همیشه شاد باش و بخند که دنیا ارزش یک قطره اشک تو رو هم نداره

من امسال نتونستم به خاطره تب شدیدت تولدت جشن بگیریم اما مامانی و بابا و خاله منو شرمنده کردن و برات کیک رولتی گرفتن و تو رو خیلی خوشحال کردن اینم عکسای  تولد:

کیک آقا کوروش


 

 

چیز کیک بابایی دستپخت مامانی

کادو خاله جونت

کادو مامانی و بابایی جون

کادو مامان عزیز جون

شرمن کادو دایی و زن دایی جون

یه عروسک خوشگل کادو مامانیی

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آنیسا
7 بهمن 93 8:08
تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد و خندون باشی آقا کوچولو
مــامـــان نســا
26 بهمن 93 8:30
اخ جون تــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــد تولد مبارک خاله جون
♥ نیکتا ♥
11 اسفند 93 17:14
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##