آقا کوروشآقا کوروش، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آقا کوروش بزرگ مرد کوچک ما

واکسن دو ماهگی

1393/1/7 19:08
نویسنده : بهرامی
229 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

قبل از بدنیا اومدنت من وبابایی کلی تحقیق کردیم در مورد همه چیز علی الخصوص واکسن زدن تو کوچولو نازنین و همین طور از تجربیات دیگران هم بهره بردیم بالاخره روز موعود رسید باید 2 فروردین واکسن دوماهگی میزدیم اما به خاطر تعطیلات عید 5 فروردین شد

 

 

منو وبابایی ساعت 7:30 بیدارشدیم تا آماده بشیم بهت شیر بدیم نیم ساعتی طول کشید بابا جون که رفته بود مسافرت متاسفانه زنگ زدیم آژانس با کمی معطلی اومد خوشبختانه به خاطر تعطیلات مرکز بهداشت خیلی خلوت بود وما اولین نفر بودیم اول رفتیم قد و وزن و دور سرت اندازه بگیریم من همیشه هیجان داشتم که چقدر تپل شدی مامانی بالاخره با وزن 5750 گرم قد 60 و دور سر 38 رفتیم به سوی اتاق واکسن

 

 

چون من دلم نمیومد از طرفی پاهای خیلی قوی داشتی به بابا گفتم که تو رو بگیره اون پاهای نازنینت تکوم نخوره و کمتر دردت بیاد  وای خیلی وحشتناک بود سوزنی که تو پاهات کردن خیلی بزرگ بود یهو جیغ کشیدی تا حالا اینطور صداتو نشنیده بودم اما از طرفی انقدر قوی بودی که سریع از اتاق اومدیم بیرون با یه خورده شیر خوردن تو بغل من اومدن ساکت شدی عزیز دلم اخ اخ دلت بغل مامانی رو میخواست وروجک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)